Generalforsamling 2019

Velkommen til generalforsamling den 9. april 2019 i Hellerup

Arkitekternes Pensionskasse holder ordinær generalforsamling den 9. april 2019 fra kl. 17:00. Generalforsamlingen finder sted i pensionskassens lokaler på Tuborg Havnevej 14 i Hellerup. Dørene åbner kl. 15:00

Inden generalforsamlingen kan du kl. 16 høre et oplæg ved professor, lic.polit Michael Møller under overskriften "Løver, egern og mennesker – sammenhæng mellem indkomst og forbrug".

Indkaldelse med dagsorden i din digitale postkasse

Du kan her på siden finde alle relevante materialer til brug for generalforsamlingen.

I din digitale postkasse har du modtaget indkaldelsen til generalforsamlingen. Du finder postkassen ved at logge dig ind på siden med NemID. Tilmelder du dig generalforsamlingen, vil du også modtage adgangskortet i den digitale postkasse.

Har du ikke fået en e-mail om, at der er nyt i din postkasse, kan det skyldes, at vi ikke har din e-mail-adresse. Oplys din e-mail.

Tilmelding og fuldmagter

Pensionskassen samarbejder med VP Investor Services, som står for tilmelding og fuldmagter:

Tilmeld dig generalforsamling eller afgiv fuldmagt  (åbner i nyt vindue hos VP Investor Services)
Det er alene muligt at tilmelde sig via pc samt Android-telefoner og -tablets.

Du modtager ikke materialer inden generalforsamlingen med posten - heller ikke ved tilmelding. Materialer ligger fremme på selve generalforsamlingen.

Vil du afgive fuldmagt, opfordrer vi til, at du bruger linket ovenfor. Ønsker du at bruge blanketten nedenfor, beder vi om, at du sender den til VP Investor Services (Weidekampsgade 14, P.O. Box 4040, 2300 København S). Den skal være modtaget senest den 8. april 2019. Så er fuldmagten kontrolleret på forhånd, og vi kan undgå forsinkelser under afviklingen af generalforsamlingen.

Læs om befordringsgodtgørelse.

Relevante materialer

Formalia

Ansvarlige investeringer

Arkitekternes Pensionskasse er en ansvarlig investor. Gennem Sampension-fællesskabet følger vi investeringerne tæt for at sikre at de lever op til vores politikker og de holdninger og værdier, som medlemmer har til ansvarlighed og bæredygtighed.

Du kan læse mere om arbejdet i disse tre fakta-ark, som du også finder til generalforsamlingen.

Vil du vide mere om hvordan Sampensionfællesskabet arbejder med ansvarlige investeringer, kan du læse mere i Rapporten: Ansvarlige Investeringer - aktivt ejerskab og dialog (ESG-rapport 2018 )