Generalforsamling 2019

Arkitekternes Pensionskasse holder ordinær generalforsamling den 9. april 2019 kl. 17:00-21:00. Generalforsamlingen holdes i pensionskassens lokaler på Tuborg Havnevej 14, 2900 Hellerup.

Inden generalforsamlingen kan du kl. 16:00 høre et oplæg ved professor, lic.polit Michael Møller: "Løver, egern og mennesker – sammenhæng mellem indkomst og forbrug".

I marts 2019 vil du modtage en digital besked med indkaldelsen i din postkasse her på siden. Her vil du også kunne se, hvordan du tilmelder dig generalforsamling eller giver en fuldmagt. Dagsorden for generalforsamlingen, årsrapport mm. vil samtidig blive tilgængelige på disse sider.

Har du et forslag?

Hvis du ønsker at fremsætte et forslag til behandling på generalforsamlingen, skal vi efter vedtægterne have dit forslag senest 26. februar 2019 (6 uger før generalforsamlingen).

Ønsker du en legalitetskontrol (dvs. om forslaget indeholder fejl, som gør det umuligt at implementere) og en vurdering af konsekvenserne af forslaget, skal vi efter forretningsordenen for afvikling af pensionskassens generalforsamling have dit forslag senest 12. februar 2019 (8 uger før generalforsamlingen).

Send dit forslag her

Har du sendt os et forslag, skal vi senest tre hverdage før generalforsamlingen have eventuelle PowerPoint-præsentationer eller anden teknisk støtte til brug for din præsentation af forslaget.

Denne side opdateres løbende med informationer om generalforsamling 2019.