Urafstemning 2019

Pensionskassen holder urafstemning frem til 19. maj 2019, hvor der skal vælges to medlemmer til bestyrelsen. Du kan som medlem af Arkitekternes Pensionskasse stemme på kandidaterne ved at logge dig ind.

I Arkitekternes Pensionskasse skal der vælges to medlemmer til bestyrelsen for en 3-årig periode. På generalforsamlingen den 9. april 2019 var der fire kandidater, der stillede op til de to ledige bestyrelsesposter. I henhold til pensionskassens vedtægter § 13, stk. 6, skal valget derfor afgøres ved urafstemning blandt samtlige af pensionskassens medlemmer.

Digital afstemning

Valg til bestyrelsen foregår digitalt*. Hvert medlem af pensionskassen kan afgive op til to stemmer. Der kan ikke stemmes to gange på samme kandidat. For at stemme skal du logge dig ind på siden med NemID. Ønsker du at stemme, skal vi have modtaget din(e) stemme(r) inden den 19. maj 2019 kl. 23:59.

Når du har afgivet din(e) stemme(r), vil du modtage en kvittering på e-mail. Hvis du logger dig ind og stemmer mere end én gang, er det første stemmeafgivelse, der er gældende. Yderligere stemmer vil være ugyldige.

Kandidaterne

Der er fire kandidater til de to bestyrelsesposter:

• Anne Marie Øhlenschlæger Christiansen (Rie Øhlenschlæger) (opstillet af bestyrelsen)
  • Holger Bisgaard (opstillet af medlemmer)
  • Mads Gudmand-Høyer (opstillet af medlemmer)
  • Mette Elisabeth Carstad (opstillet af bestyrelsen)

Resultatet af afstemningen

Når alle stemmer er talt, vil resultatet blive offentliggjort her på siden den 21. maj 2019.

Alle stemmer vil blive talt op af pensionskassens interne revisorer.

Generalforsamling 2019

Vil du vide mere om generalforsamling 2019, kan du se referat, indkaldelse mm. her.

Du kan se pensionskassens nuværende bestyrelse her.

*Har du modtaget brev med posten om valget, har du mulighed for at sende din stemme pr. brev.